dilluns, 4 de juliol del 2011

Batalles inútils

Avui he portat la meva mare a fer-se unes proves mèdiques. Entre elles unes radiografies. Quan hem arribat l'infermer (o radiòleg, no ho sé exactament) s'estava discutint amb unes persones per alguna qüestió relacionada amb la llista d'espera. Al cap d'uns minuts, ha tornat a sortir i ha tornat a discutir-se amb gent que s'esperava pel mateix motiu.

La qüestió és que la a la gent, en general, els costa entendre com funciona el sistema. Bé els costa i, molts cops, ni s'esforcen a llegir dues tristes línies d'instruccions aclaridores al respecte. Estava pensant en tot això quan han cridat la meva mare, era el seu torn.

A la sortida de la prova, m'ha comentat com també ha patit un incident per la reacció que ha tingut a una pregunta d'ella. Un cop, en fer-se unes radiografies li van dir que s'havia de treure les ulleres i aquest cop ha preguntat si havia de fer el mateix. La resposta d'aquest senyor ha estat un vehement "què li he dit res jo de les ulleres?". Estic segur que, si vas disposat a barallar-te amb el personal, dia si dia també, si la teva actitud és la de "ja n'estic fins els ous de preguntes imbècils", dia si dia també, et barallaràs amb desenes de persones que no coneixen al peu de la lletra els procediments d'on treballes i que no tenen la culpa de ser al trenta-quatrena persona que pregunta el mateix.

Estic convençut que aquest senyor, deu acabar la seva jornada laboral esgotat i amargat.

1 comentari: